موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-05سياسي

انقلاب؛ قرآن، عترت، غیرت دینی| غیرت دینی عنصر موثر در پیروزی و پایداری انقلاب بوده است


غیرت دینی عنصر موثر در پیروزی و پایداری انقلاب بوده و در فجر 43 انقلاب باید به این مفهوم بیشتر از قبل توجه کرد و این مطالبه مردم از مسئولان هم هست.

- علیرضا نظری نمانیده مردم خمین در مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره با نام گذاری پنجمین روز از دهه فجر سال جاری با عنوان انقلاب اسلامی؛ قرآن و عترت، غیرت دینی و با اشاره به نقش قرآن و عترت و غیرت دینی در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل با تکیه بر باورهای دینی مردم توانست حرکت انقلاب را شتاب دهد و آن را به ثمر برساند.

وی افزود: به رغم تاکیدات امام راحل و وجود قوانین متعدد در قانون اساسی برای رعایت و توجه به اصول و ارزش های دینی، برخی دولت ها در پاره ای از مقاطع تاریخ به این موارد توجه کافی نداشتند.

متاسفانه مسئلان در این مقاطع تاریخی به رعایت ارزش های دینی و اسلامی  تمایل نداشتند چرا که چنین ارزش ها و آرمان هایی را در اعماق باورهای خود قبول نداشتند.

وی با بیان اینکه شاکله و سنگ بنای انقلاب مبتنی بر اسلام و در جهت پیاده سازی ارزشهای دینی و اخلاقی برآمده از دین بوده است، اظهار داشت: یعنی بنیان و عوامل تشدید کننده سرعت انقلاب در رسیدن به پیروزی در بهمن 57 همان عنصر مذهبی و دینی بود که در عمق باورهای دینی مردم ایران جای داشت اما این باورها در نگاه برخی مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب؛ قرآن، عترت، غیرت دینی| غیرت دینی عنصر موثر در پیروزی و پایداری انقلاب بوده است

انقلاب؛ قرآن، عترت، غیرت دینی| غیرت دینی عنصر موثر در پیروزی و پایداری انقلاب بوده است